puasa yg memenatkan....


Ari ni da masuk hari ketiga aku puase...budget sampai sebulan..hahaha...xtahu la mampu ke tak..but today really challenge me la..
Bgn pg lagi kena g antar nenek pi hospital..wat theraphy..well aku xde la kisah sgt sbb da mmg keje aku kan..tp aku sedey la ngan org melayu kite..aku ingat org melayu akan lebey senang bekerja ngan melayu...nenek aku berumur 86 tahun ape la sangat kerenah die kan...

Macam ni la citer nyer..aku pi spital bawak nenek aku sbb die stiap dua mggu kena jumpe physician..wat physiotherapy..so today kena g la..sesampai je kat bilik fisio tu aku nampak la sekumpulan fisio yg xde keje...yg hanya wat tatoo kat tangan atas tangan...such a childish...budak melayu tingin nak embed nama bf die la kot..2 org prempuan n sorg lelaki..aku dtg ngan harapan anak2 muda dpt tollong nenek aku..aleh2 masing2 lepas tgn..tgk kami pon x...sume seolah2 jauhkan diri...sedey gile aku...then dtg la...sorg india yg very sweet...dtg n tanye..aku xmintak la die tolong watkan nenek aku...tp at least bertanya or say sumting  sbb kami pon xde la terpinga2..xsalahkan...then india ni yang bernama pe ntah..hehehe..tolong nenek aku...then aku pon bersama tolong yer la bukan org lain pon...nenek aku gak..but still aku kecewa ngan budak melayu tuh...then mungkin nenek aku ni byk menyenangkan org ramai..bru budak melayu ni dtg..bukan aku nak persoalkan ape ke..tp sedey la...bangsa sendiri wat cm tu..but anyway get back to our PM say...ONE MALAYSIA kan..so sesape pon xpela...aku ucapkan teriam kasih bebanyak kepada physiologist from MAHSA College...diorg mmg berpengalaman n boleh jadi insan yg sangat bertanggungjawab dalam memberi tugas...thumbs up to MAHSA College student...

No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE