Kad Kahwinku....




Assalamualaikum...

wah, kate nak join B2B kan...tp xde langsung post utk B2B nyer entry, okaylah utk permulaan perkongsian kay...actually aku ni bukanlah bagus sgt nak kongsi2 ni...xpandai bersembang actually. even to be honest klu korang jumpe aku kat luar sure la korg kate aku ni poyos..sebab aku ni amatlah pemalu...huhuhu..siyes beb...okaylah tp aaku suka bab nak share2 ni...okaylah utk entry kali ni aku nak share tentang aku nyer pembelian kad kawen...setelah berapa lama aku mencari kad kawen yang sesuai ngan jiwa aku..akhirnya aku dan family aku mencarinya di Bandung, Indonesia...Kepada yang susah nak g sane..korang jgn la susah hati..sbb sesiapa yang berminat korang leh online ngan die...nnt diujung entry sy akan bagi info kedai tersebut....Mesti korang ckap..mcmla kat Malaysia ni xde kan...hhuhu....ade BANYAKKKKK sangat sampai xtau nak pilih mana satu..tp aku ni sukakan kelainan..walaupon kad aku ni xde la lain sgt...hihihi...
okaylah...bile aku g sane...aku ade browse tgk2 b2b yang lain yg sama gak..mencari brg kawen di Bandung ni...tp bile g sane..susah gak nak follow sbb aku g ngan supir..so die wat kepala die jer...konon nnya kedai die paling best...siyesly...tips aku ckap ngan korang...DUN FULLY TRUsT 
 THEM....siyesly...sbb diorg ni sebenarnya ade share...klu diorg bawak kite ke kedai tersebut..mmg susah nak dpt murah...sbb sume mesti ade share diorg..so susah nak nego..mgkin ade supir yang ok..tp supir aku mcmtu la...tp die memang baik...siyes...cume itu la...xbest skit...so aku ni jenis nak survey..so aku jejalan aku jumpa satu kedai ni...KArtu Undangan Modern....Lebey kurang tu la kedainya dekat jalan astana anyar...mmg murah...ni contoh kad aku yang dah didesignkan...

hihihi....

Encik Tunang ni suka posing lebey2 ni...hihi...ni laman sesawangnya...Modern Kartu.....so boleh la nak cuci mata...lupe nak bgthu...utk pakej aku nih...sekali kad (premium hard cover), plastic (envelope la bg diorg), print, foto berwarna, tag terima kasih, dan berserta postage...semua brapa korang agak2...hanya RM1.80...siap!!!! Kalau kat mesia xtau la mcmana...berbaloi la aku g sane...dapat kartu diidamkan...hihihi...xsabar nak sampai kad tu...da jumpe nnt aku share la ya....so next aku cube update untuk baju lak kay...Insya'allah....klu agak buruk ke ape..nak tanya ke ape...jgn la memalu kay..klu leh share...aku share je ngan korang k...huhuhu....

daaa....jaga diri ya...

 

No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE