Hari Raya bakal menjelma..:)


Selamat pagi Malaysia..
Pagi ni ase bersemangat skit dari muka dull je...ari ni cam ok skit...sume back to norma..mungkin xpuas balik...balik pon kejap sangat la..xpuas ase...hihi...boringnya hidup ni..selama menanti raya ni..naseb abah bekalkan aku 300rggit nak beli baju raya..tema baju aku ngan baby aku..KELABU..hihihi..tapi punyalah payah nak carik..nak citer la sal smlm berangkatnya baby aku ke langkawi demi nak minx estu kedua orang tua aku..untuk kami bertunang bulan 11 ni...insya'allah raya haji ke 2..8 november klu xubah tarikh la..hihi...ase berkobar2 lak..elllo baru nak tunang ok..alhamdulillah walaupon ade pelbagai dugaan...tetapi restu telah diberi cume perlukan kuarga die la col aku nak bincang pape.cume wondering ade ke cincin tunang untuk baby aku ni..tp niat tu nak gak la die ade satu...bru comel skit..ahhh...makin sayang aku kat die...byyy...my nak by...kuarga aku pon cam leh terima die..mak aku lagi la...smlm aku bukak puasa dengan syuhaida...hihi...kat tg chat...col abg fatihi pas aku balik sini..haha..beriya nak ajak aku kuar...segan la plak...aku pon dgr cam die kuar ngan pompuan jer..malas la nak kacau..ngantuks siot..niat hati ri ni nak siapkan exam paper..untuk paper mikrobiologi...permudahkan aku ya Allah...amin..amin..amin...byyy...my sygkan by sgt tau..muuuaxx....

No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE