Salam Ramadhan buat semua...


Assalamualaikum..

weuuhhh...bulan yang memenatkan but yet aku redha ngan ujian yang diberikan...well, sebelum ni aku banyak marahkan sayang aku (rosmayuzi) tapi sekarang aku ase marah sangat ngan student aku..nape ea??ape salah aku mengajar diorg??salah cara pengajaran aku??nape kelas lain diorg berusaha untuk dpt yang terbaik..yes mmg student aku terbaik tp nape jauh dari sudut hati diorg xminat ke subjek aku..ntah la. tp jauh di sudut hati ku terasa gak la..xbes la mcm ni kan...kusut jiwa aku pk sal ni..mgkin aku ke yang ikut perasaan...aaaahhhh..ni lak membe aku dtg..suh aku g jumpe dak2 tuh??derr???perlu ker??aku nak g jumpe student2 tuh,,biarlah..biar diorg ase mcmana...mcmana suatu ari nnt..ase pe yang aku ase..ape ni ke balasan puan nad bagi aku??aahh..damn it..aku boring gile weeii..tp aku da mula minat mengajar la..dlu dis is my last choice of working but yet...ni yang aku dpt..n aku enjoy giler okay...weelll...ntah la...i need an experience to handle all dis..smoga aku bjaya lalui sume ni ngan tenang...aku sakit tp ntah la..aku...akuu..ape ni..kusut la...menci sgt situasi ni...DAMN...ops...kawal emosi anda ketika di bulan puasa...yerr...astaghfirullah...tabahkanlah hati ku hadapi semua ujian mendatang...

No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE