Belog Nan Terindah...


Assalamualaikum,

Ari ni baru puas tgk belog sendiri...hihihi...tq kepada Cik Nurfarah sbb sudi memberi tunjuk ajar pada kite yg mmg amat kuno sal html ni....hihihi...sgt puas ati, very complete, senang difahami...Terima Kasih sekali lagi...tak rugi kan share ilmu ni....Insya'allah aku juga pasni akan cube bergiat aktif dalam blog ni, so kite sesama dapat berkongsi ilmu kan...mgkin topik xseperti pro2 belog yang lain...tp aku di sini hanya untuk berkongsi segala ape yang terpendam, yer la...kita ni...kkadang ade benda yang kite xley crita direct kat org tu...so kite lepas je la segala kat sini...hehhee....at least ringan sikit beban tu kan..dari simpan lelama kita lak gile....kan??hihihhi...
Apepon sebenarnya  nak menjadi sebab gak...ngah nak cube tlg rerakan yg lain, atau kalau xmembantu pon..mgkin sebagai perkongsian untuk kita bakal pengantin ni...seperti kat ticker aku yang bergerak demi setiap saat tu,  lagi tujuh bulan nak kawen..tp macam xde mood jer...hahaha..sbb hencek tunang saya masih blajar...die cam xconcern jer...saya pon mcm xde mood...tp kena pk gak...sbb benda tu penting...hmmm....waaaayyy too goooo LIZZIE....I can do it!!!!....hohoihoh..kejap je nih...tp sbb aku xde sape nak bikin meriah pon kisah kahwin aku nih...sume kena wat sorg2..sedey maa...ade akak aku sorang tu My Sista..da plak duk obersea sana...hihihi..miss her n my little niece CACA.....Tinggal la aku di sini, apepon hope everything going well and hope many good thing to come..amin..amin..amin...

Lurves,



 

No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE