Da sangat puas hati asenya....


 



Wah, ari ni kol 0048, pada 070714 aku da sgt puas ati ngan belog aku ni..yaahhoooo...xmo wat pape dah...lega asenya...pasni nak tumpukan pada perkahwinan lak..Well, aku ngah cari wedding planner yang okay, cantik dan murah...sbb aku plan nak wat kat dewan...aku still confius yang setengah org yang cam leh je panggil org luar dtg wat wedding diorg...bukan mahal balik ker??ade la aku jumpe sorg nih..die la wat majlis tunang aku...mmg superb..tp..aak mahal..kate org mmg la..kawen skali jer seumur idup tp klu leh jimat kite jimat la kan..betul x??mm...membazirkan amalan syaitan...cube aku nak cari yang terbaik la kan...so far siriusly b2b blog byk membantu la..mmg btul kate org..everything hanya di hujung jari jer..kite nak ke x jer...



En Kumbang...die asik sibuk buat sal robot die...Teruk gak die kena kali ni..apepon aku sebagai Cik Bunga...kena la memahami walaupon kekadang aku bosan gak..dats y la bzkan diri wat keje nih...hehhhe...konon la...tp agak berkesan la..aku leh kawal jiwa aku nih..kalau x, mmg confirm aku slalu gaduh ngan die...hihihi...aku ni bukan ape agak sensitif orgnya..bukan skit tau...tp amat sensitif..tapi aku ni masih waras la xde la sampai xbertempat...tp kini sejak minat nak belog2 ni aku cam leh kawal skit kot...so bagus la minat ni...so marila kite bersama wat blog kay...hihihi....ngah layan Oh! My English...siyes aku nak puji gak program tu...mmg kkdg kite xsedar kesalahan tu ingat same je kan...so gud practice lah...tp aku tgk budak la ni da makin teror ja cakap mat saleh nih kan..hihihi...ni aku da carca merba dah nih..actually da ngantuk ni...so jumpe kite titow la...selamat malam dunia..aku nak mintak maaf andai aku terkasar bahasa selama ni...sok, semoga hari yang lebey baik...untuk aku dan semua org...aku maafkan segalanya..nak minx bersihkan hati aku ni...xmo sangka burukk...hihihi..tgk2/..makin lalut lagi ni...oklah...Assalam sume...


Daaaa....



No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE