Kad Kahwin..Ohh..Kad Kahwin...




Payahnya nak cari kad kahwin yg sempurna..sempat ke nak beli kat Bandung nnt..Tapi ramai kata beli kat sana memang puas hati..harapnyer ok lah...mmm..peningnyer pikir..nak pikirkan ade ke yang sudi datang? aku faham la...aku nih duk ceruk pulau ni...mesti ramai yang xmo datang....sedey hidup aku ni kan..mengharapkan kawan2 yang hadir..sumer duk luar...mmm...ade ke yang nak dtg...tawakal je la ea..benda yang baik klu boleh nk gak berkongsi ngn kawan2 kan...tgk gak blog b2b...ramai yg prefer wat sndri..aku pon klu desperate mmg wat sndri la kot. hihihi...mmm...nape la aku ase semacam jer ngan wedding ni.hope aku ade kekuatan la nak hadapi semua ni...Ya Allah, Kuatkan hati ini...


Dalam menghadapi ambang perkahwinan macam2 difikirkan...mungkin ini la sebabnyer kena p kursus perkahwinan kot..aku ni cam blur2 lagi....nnt g kursus lebey nampak la kot..hihihi...harapnye camtu la kan...hahaha...ke mmg aku ni blur..disebabkan banyak pikir ni sampai aku slalu lupe yang aku buat kekadang tu...omg...aku da amat melampau skrg..have to do sumting...aduyai....banyak masa lagi kan...kuatkan semangat seadanya...amin..amin...amin...




No comments:

Post a Comment

ONE N ONLY ME..LIZZIE